Ännu en utgång.

Igår var minst sagt en bra kväll, tror ja.

Kvällen började hos syrran i hennes lägenhet eftersom hon skulle slå till med förfest. Vi drack, tequila, after shock, och ett gäng öl.

Sen vid tolv tiden rullade vi ner mot stan och jag gick ifrån dom andra för att möta upp några fotbolls kompisar!

Favorit syrran och jag!
Hamnade till slut på stadshuset! Och flummade runt där hela kvällen, sedan gick hela gänget vidare till Subway
Tuggade i mig en stor macka med rostbiff... MUMS! Då var de plötsligt två personer ur fotbolls laget som inte kunde ta sig hem som fick slagga över hemma hos mig.
Vi var iaf hemma runt 5 tiden. sen drog dom vid 10. mycke stress lite sova =) 
  I brist på citron till tequilan fick man ta vad som fanns ;)
Jag och Emma

de är pretty much it! Ciao

Kommentarer
Postat av: favorit syrran!

haha.. fan vad jag ser uppblåst ut på den bilden :D NICE!

2007-09-03 @ 09:15:41
URL: http://jossee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0