FANS JÄVLA HELVETE!!!

Var ett tag sedan jag skrev nu.. ska kolla om man fortfarande har tekniken :P

Fys perioden är nu slut i fotbollen och så här löd första träningen efter..

Jag kom dit exakt till träningens start (puh..inga böter) vanligt uppvärming och diskussion om den nya "svordoms-regeln".. de vart en kortare debatt och vi kom fram till att vi måste försöka att inte svära på planen och måste nu träna på de! därför infördes nu 20 kr i böter för den som svär på planen!

vi körde först 5 min 2 tatch spel, där jag var den enda att göra mål, genom en vrist lobb över Jocke i målet ;)

Sedan tidigare har vi infört att vi kör matcher hela träningarna förutom uppvärming osv :P tränaren delar in laget i 2 lag innan matcherna startar och sen kör lagen (vanligtvis) 3 matcher och dem i de lag som vinner 2 eller 3 matcher får 1poäng, och i slutet av säsongen så räknar man vilka som fått flest poäng, och den personen får då ett utlovat pris.

(jag var oranga laget)
Match 1, oranga tar enkelt hem den matchen med 4-1, jag gör 3 mål, känns bra :) fick många fina passningar och löpbollar :)

Match 2, efter ha fått en ordentlig utskällning av vår tränare Carström så skärper de Vita laget till sig och lyckas vinna med 1-0.

1-1 i matcher inför sista...

Match 3, Vita laget får ett tidigt mål, som vi fullständigt bjuder på... Vi i oranga kämpar hårt för att få till en kvittering! tillslut så slåt Staffan en genomskärare efter kanten som jag springer först på och lyckas på nåt sätt få med mig den i straff området göra tunnel på linus och skjuta in reduceringen :D Strax efter slinker min första svordom som förmodligen fortfarande ekar ute på västhagen!

Inga poäng idag, bara minus i kassan... FANS JÄVLA SKIT!!! :)

Kommentarer
Postat av: jossee

mhmm

2008-03-09 @ 11:21:48
URL: http://jossee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0