Riktig fotboll!

Sitter och har tråkigt. Glider runt på nätet lite och hittar alla bilder från mitt senast fotbolls år som jag aldrig nåsin kommer glömma!!

image47
Laget som ett halvår senare skulle vinna varje match under resterande säsongen och ta hem serie titeln!!! :D


Skytte kung med 7 träffar!! ;)
Handskakning med
klubbens president
som tack för året.




Ett gyllene år!
image54Underbara känsla att vinna!! Finns inte mycke som slår de!

Jag kommer heller aldrig glömma den sista matchen som vi lirade mot Zollikon, hur Peter och jag hade dagen innan varit och köpt champange flaskor. Sedan jobbade vi och slet ända fram tills sista minuten av första halvlek, då jag gjorde 0-1. I mitten av andra tar jag bollen av en back, kommer mot mål från sidan och passar bollen fram till Danino som sätter bollen i öppen kasse. 3-0 kom genom att jag får bollen utanför deras straffområde tar några snabba kliv in och placerar in bollen till höger om målvakten.
Sån underbar match!! underbar seger!! underbar dag! och underbar publik! allt var underbart!!

Kommentarer
Postat av: Lina

underbara bilder! saknar dig

2007-08-21 @ 17:33:44
URL: http://lippra.blogg.se
Postat av: jossee

hehe, den underbara publiken bestod av 2 pers va? lina & maja?=) sseee you soon, är på väg till er nu! hej

2007-08-25 @ 12:46:03
URL: http://jossee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0