Sjukgymnast....tidigt!

När man( som ni i mitt fall är mitt i mellan två jobb) så får man till vana att vara vaken länge på nätterna och sova länge på dagarna. Och när man sedan då måste kliva upp tidigt nån dag, så är de en verkligen plåga!
Jag klev upp kl 7 imorse!! okey för er som vanligen går upp då kasnke tänker "håll käften, de gör jag varje dag" men de är faktiskt  jobbigt.! JAg var helt yr imorse, hallucinerade och kunde inte äta...okey jag kanske överdrev lite. Men jag var yr. Hela vägen ner till sjukgymnasten var jag yr och orkade knappt lyfta munnen för att prata.
De kändes som jag fått nån konstig djungel sjukdom.
Nog om de. Jag hängde imorse med min far(Ove) som går hos en sjukgymnast för en s.k. golf arm, trots att han inte spelar golf  :P hehe.
Anledningen att jag hängde med var att jag skulle få reda på lite mer info om hur en sjukgymnast jobbar, verkar och lite om utb.
De var helt klart givande. JAg har länge vart intresserad av jobbet, men jag kan inte påstå att jag vart super mycke mer taggad att utbilda mig nu på en gång. men de tror jag har med klockan på dygnet att göra.
jag ska iaf göra några samtal både till en utbildning som heter Häsloutbildare och till Komvux för att se om jag kan komma in nu, trots att jag är sent ute.

Men nu ska jag vila! ZZzzzZZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0