Födelsedag nr 23

Dagen börjar bra! jag känner mig pigg som fan! :) Bestämmer mig för att jag ska vara positivt och glad till allt som händer idag!

Kollar ut...spö regn...jippii!! Aja, jag ler och tänker att lite regn ska inte förstöra min dag!!

Börjar gå/halka/gå på vatten ner till statoil , eftersom jag får skjuts därifrån... hon är sen.. jag står i regnet å sjunger för mig själv :D inte helt tråkigt faktiskt :)Dagen börjar bra! jag känner mig pigg som fan! :) Bestämmer mig för att jag ska vara positivt och glad till allt som händer idag!

Kollar ut...spö regn...jippii!! Aja, jag ler och tänker att lite regn ska inte förstöra min dag!!

Börjar gå/halka/gå på vatten ner till statoil , eftersom jag får skjuts därifrån... hon är sen.. jag står i regnet å sjunger för mig själv :D inte helt tråkigt faktiskt :)
Dagen glider på som vanligt, förutom att de haglar in sms typ hela tiden :) tack för alla dom :)
Under lunch rasten så kom jag på att jag hade ju fått ett brev till Ica i Sidsjön, jag trodde väll egentligen att jag skulle få nå skit från banken, men aja måste ju hämta den iaf, så jag blåste upp dit med firmabilen och hämtade upp ett paket som verkligen inte så ut att komma fråna banken! :D Sprang ut till bilen igen och rev upp paketetsom ett barn på julafton. De visade sig vara en så jäkla snyggt tröja från Maja å Lina :D haha lovar att använda den ofta! 

I min positivt anda så slutar jag lite innan 5 faktiskt och blir upphämtad av Birgitta(för att slippa bli blöt), regnet öser fortfarande ner, och jag snabbare mig fram till bilen bara för att upptäcka att jag just klivit i en vattenpöl som är lika djup som mina gympaskor :S haha, men men , jag lyckades fortfarande ta de på ett bra sett!
Sen när vi kommer hem så är våran parkering utanför huset som en stor vattenpöl den också. Så jag tar världens skutt ut ur bilen till fast mark, för att sedan gå tillbaka och kliva i vatten pölen, när jag ska stänga bildörren :S

Jag tar en dusch, vilar framför datorn en stund. och sedan så kommer manne förbi och chockar mig lite med en present faktistk! 4 glas med olika drink ingridienser på sidorna! kung som fan de! slipper man fundera vad man ska hälla i glaset för nåt :D hehe. Därefter blev de fika, jag måste ge ett plus åt mandeldrömmarna, brukar vanligtvis inte äta drömmar för jag tycker dom smular mer än dom smakar :P men dom här var riktigt goda :)
Jag har även fått en ris-påse en sån där man kan värma i micron och lägga på nacken! myck inteligent present eftersom jag ofta har ont i axlarna nuförtiden :) tack Birgitta :) ganska roliga historia där faktiskt...
Jag satt på mitt rum (hade just kommit hem) och hon kommer in och ger mig paketet och säger
-  "den här är gjord av barn"(hon är skit stolt)
-" öhh, va är de barnarbete?!?!" (jag chockad)"skojjar du?"
- "va..näe!....eller jaaaaha!! haha nej de är några barn i min klass som gör såna"

haha tror ni jag vart lite chockad när hon säger att de är barn oms gjort den... haha jag kan maddela att jag är inte för barnarbete ;)

image62

tack för alla som uppvaktat mig  igår på min 23e  födelsedag!

Hoppas jag inte glömt nån detalj bara :P

Kommentarer
Postat av: jossee

min present då! var inte den fin??=)

2008-03-16 @ 12:40:25
URL: http://jossee.blogg.se
Postat av: Filippa

Grattis min vän :) Saknar dig! Kommer du till Borlänge snart`? :D DU lär komma hit under Peace and Love iafall. pusspusss

2008-03-16 @ 15:53:45
URL: http://inspirations.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0